دخترک در وِبلاگش از روزمرگی هاش نوشته ....افسرده وغمگین ونا امید بوداز اینکه به هزارشیوه برای عشقش دلربایی کردهاحساسات نابش وخرج کردهاز جان مایه گذاشتهولی یکباره اون آقا ترکش کردهتماسها رو بی جواب گذاشتهفقط یک پیامک فرستاده :منو ببخشلطفا فراموشم کنباور کن ،ما اصلا به درد هم نمیخوریم!!ماهها دل دادگی و امید به پیوند مقدس ازدواج در عرض یک روز بر باد
رفتهدخترک درانتها یک سوال پرسیده بود:به نظر شما چرا منو ترک کرد؟پاسخش واضح بود :یکی دیگه دلش و بردهتو ارزون به دستش رسیدیدر قبالت هیچ مسئولیتی نداشتدرحد یه ادکلن و خرس عروسکی و جعبه شکلات ولنتاین بیشتر نبودیاز تو لَوَندتر و دلفریب تر پیدا کرد ورفت البته اونم یه روزی رها میکنهو این دورباطل مدام ادامه دارهفقط همین عظم البلا...
ما را در سایت عظم البلا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 79 تاريخ: دوشنبه 7 فروردين 1402 ساعت: 17:19